Splošni pogoji poslovanja

OSEBNA IZKAZNICA PODJETJA

Naziv podjetja: CANIS FAMILIARIS SPLETNA TRGOVINA ZA MALE ŽIVALI IN ŠOLANJE PSOV HANA LOZEJ, S.P.
Naslov: Budanje 123/a. 5271 Vipava
Spletna stran: canisfamiliaris.si
Telefon: 00 386 40 612 000
E-pošta: petstorecanis@gmail.com
Davčna številka: SI23810785
Matična številka: 8630640000
Transakcijski račun: SI56 0400 0027 6125 379

NAROČILA

Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo o naročilu s številko vašega naročila, s katerim potrjujemo prejem naročila. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v nekaj minutah.
Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov. O tem boste obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo o tem, kdaj je bilo blago odpremljeno. V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov. Po prejemu kupnine bomo vaše naročilo zaključili.
V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila nas lahko pokličete na telefonsko številko 040 612 000 vsak dan med 8. in 22. uro ali pošljete e-sporočilo na naslov petstorecanis@gmail.com.

NAČINI ODDAJE NAROČILA

Naročila preko spletne strani canisfamiliaris.si
Izdelek lahko poiščete na naši spletni strani canisfamiliaris.si. Ko najdete želen izdelek, kliknite nanj za več informacij in nakup.

Naročila preko telefona
Pokličite na telefonsko številko 040 612 000 vsak dan med 8. in 22. uro. Pri naročilih preko telefona lahko izberete izključno plačilo po predračunu ali po povzetju kurirju.

Naročila preko e-pošte
Pošljite elektronsko pošto na naslov petstorecanis@gmail.com. Naročilo lahko oddate 24 ur na dan vse dni v tednu. V naročilo vpišite naziv izdelka in ostale specifikacije, če so te na voljo (teža, barva, dolžina, …) in število kosov. Navedite tudi vaše podatke (ime, priimek, naslov, e-mail, telefonsko številko). Pri naročilih preko e-pošte lahko izberete izključno plačilo po povzetju kurirju ali po predračunu.

PREKLIC NAROČILA

Prejeta naročila preko spleta lahko bred dodatnih stroškov prekličete vse do prejema obvestila o tem,da je bilo vaše naročilo odpremljeno. Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti petstorecanis@gmail.com ali po telefonski številki 040 612 000. V zadevo elektronskega sporočila navedite preklic naročila, v sporočilu pa navedite ime in priimek ter številko naročila.

SHRANJEVANJE NAROČILA OZ. POGODBE

Podjetje bo shranilo pogodbo v elektronski obliki na sedežu podjetja CANIS FAMILIARIS HANA LOZEJ, S.P., Budanje 123/a, 5271 Vipava. Pogodba bopo zaključku naročila poslana tudi na elektronski naslov kupca. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov petstorecanis@gmail.com  ali po telefonu 040 612 000 vsak dan med 8.in 16. uro.

NAČINI PLAČILA

Pri postopku naročanja izbereta enega izmed naslednjih načinov plačila:

  • Plačilo po povzetju kurirju z gotovino ali plačilno kartico
  • Plačilo s plačilnimi karticami: Plačilo je možno z MasterCard in Visa. Pri naročilih, plačanih s kartico, vam bomo znesek bremenili na dan, ko vam bomo zaključili naročilo.
  • Plačilo po predračunu: Na vaš elektronski naslov boste prejeli podatke za izvedbo plačila – znesek plačila, transakcijski račun, referenco oz. sklic in namen plačila. V temprimeru boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN na banki, pošti ali preko svoje spletne banke. Blago bo odpremljeno, ko bomo znesek prejeli na naš račun.
  • Plačilo s Paypal-om: Po oddaji naročila s plačilom se bo prikazal povzetek vašega naročila. Pod načinom plačila kliknite na gumb PAY NOW in izvedite plačilo preko Paypal-a.

ODSTOP OD POGODBE

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojoodločitev. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: petstorecanis@gmail.com. Vrnitev prejetih izdelkov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Rokzačne teči en dan po datumu prevzema izdelkov. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov. Izdelke je treba vrniti prodajalcu najpozneje v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Čeje kupec že začel uporabljati izdelek, odstop od pogodbe ni mogoč.

Kupec mora izdelke vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kjer je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju ob prejetju izdelka. Možnost od odstopa od pogodbe ne velja za prehrambne izdelke in drugo hitro pokvarljivo blago, ki mu je potekel rok trajanja.

Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnegasredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenih izdelkov ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je izdelke poslal nazaj.

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeto blago vrne po pošti na naslov podjetja CANIS FAMILIARIS HANA LOZEJ, S.P., Budanje 123 a, 5271 Vipava – Slovenija.

POGOJI VRAČILA BLAGA

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.
Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.
Možnost vračila ne velja:

  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe
  • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

STVARNA NAPAKA

Opredelitev stvarne napake. Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka
Primernost izdelka za normalno rabose presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Uveljavitev stvarne napake
Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki, na lastne stroške, obvestiti v zakonsko določenem roku. Obvestilo mora vsebovati natančen opis napake. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.

DOSTAVA

Za dostavo kupec izbere svoj naslov ali pa vpišete drug naslov. Prejemnik je v primeru plačila z gotovino, vedno tudi plačnik. Stranka izbere način dostave. V polje »opombe« lahko vpiše še morebitne opombe skrbniku internetne trgovine. Za spletno trgovino dostavo izdelkov opravlja GENERAL LOGISTICS SYSTEMS d.o.o.. Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotavlja, da naročeno blago izročijo pravemu naročniku. V primeru plačila po povzetju naročene izdelke kupec plača v gotovini ob prevzemu družbi GENERAL LOGISTICS SYSTEMS d.o.o. ali s plačilno kartico, vendar naročniku zaračunajo provizijo kartičnega poslovanja.

Cene in opcije dostave
Za vse nakupe nad vrednostjo 60,00 € je dostava brezplačna preko dostavne službe GLS. Za vse nakupe do vrednosti 60,00 € je cena dostaveodvisna od teže pošiljke in se jo ovrednoti po ceniku Pošte Slovenije ali GLS.

INFORMACIJE O CENAH

Vse cene vsebujejo 22% DDV na opremo in 9,5% DDV na hrano. Cene so označene v evrih. Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko spreminjajo.

Scroll To Top

Moja košarica

Close

No products in the cart.

Shopping Now

Login & Signup